Dagens Outfit

Jag vet att bilden är lite usel, men jag tog med webkameran. Alla mina andra kameror (dvs. digitalkameran och systemkameran) har laddat ur.

Men det här är min outfit idag. Jag gillar inte ordet outfit, alla använder det. Om du kommer på något annat bra kan du väll kommentera? Öppen för förslag!

I förra inlägget så skrev jag ju om att jag läser Dear John och The Last Song, remember? Jag har börjat läsa Dear John, och den är så bra. Har lite svårt att förstå vissa ord (för den är på engelska), men då så bara kopplar jag ihop det i sammanhanget eller kollar upp det på google translate. Den är så härlig, så beskriver skriver jag en bok. Men ett stort måste till alla som läser min blogg. Ni måste läsa den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0